شرکت مهرآذین بهراد

Wiki Article

برای مثال محیط باید دمای مناسب و استاداردی داشته باشد همچنین باید به دور از تابش نور خورشید که یکی از عوامل افزایش دما است نگهداری شود، محیط نگهداری از یو پی اس باید عاری از رطوبت و گر و غبار باشد و باید به دور از مواد اشتعال زا نگه داری شود.

در فصول مختلف سال شاهد قطعی های ناگهانی برق شهری، افت ولتاژ، نوسان های برقی و همچنین اختلال درسیستم برق شهری هستیم.

یو پی اس لاین اینتراکتیو چیست؟ اصلی‌ترین تمایز این نوع از یو پی اس چیست؟

دستگاه هایی وجود دارند که توان اولیه و جریان راه اندازی آنها بسیار بالا می باشد، مثلا پرینتر ها و موتور ها از جمله این موارد می باشند. در برخی موتور ها جریان راه اندازی چیزی در حدود پنج تا ده برابر جریان نامی موتور می باشد و در صورتی که یو پی اس تحمل این جریان استارت را نداشته باشد موتور استارت نخواهد خورد.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

اینورتر معمولا تا وقتی که برق به طور کامل قطع نشده باشد، فعال نمی شود. به همین دلیل است که به این یو پی اس، یو پی اس شرکت مهرآذین بهراد آماده به کار می گویند.

در چنین شرایطی، یو پی اس به صورت خودکار فعال می‌ شود و برق را از باتری‌ های داخلی تأمین می‌کند.

شکل موج رایج در بین یو پی اس ها به طور معمول شکل موج سینوسی است که از لحاظ نبود اعوجاج و نویز های اضافی، کاملا تمیز و محافظت شده است.

اگر لپ تاپ یا تبلت وصل باشد و کاربر در حین کار با آن، با قطعی برق ناگهانی مواجه شود، شارژ باطری در طول دوره قطعی برق متوقف می شود، اما کاربر هیچ گونه خرابی یا قطعی سیستم را تجربه نمی کند.

همچنین در تجهیزات حساس مصرف کننده مانع از نفوذ نویز و اختلالات می گردد.

محافظت از تجهیزات: یو پی اس آنلاین با انتقال ولتاژ پایدار و یکنواخت، از تجهیزات برقی در برابر نوسانات ولتاژ محافظت می‌ کند.

استفاده از انواع مولد برق اضطراری، کمک می‌کند تا در عمل بدون وقفه، حتی در شرایط نبود برق، امکان تأمین آب مورد نیاز وجود داشته باشد. محصولاتی که به قصد پشتیبانی از این قسم وسایل خریداری می‌شوند باید از حیث توان و ظرفیت، با وسیله اصلی تناسب داشته باشند.

این امر موجب محافظت بهتری از تجهیزات در برابر خطرات برقی می ‌شود.

Report this wiki page